PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN OKTOBER 2010
JABATAN / AGENSI : LEMBAGA KEMAJUAN PERTANIAN MUDA
|
|
|
Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan
|
Melebihi Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan
|
|
Bil
|
Perkhidmatan
|
Janji
|
Jumlah Menepati Standard
|
% Menepati Standard
|
Jumlah Tidak Menepati Standard
|
% Tidak Menepati Standard
|
Jumlah Perkhidmatan
|
1
|
Perusahaan Tanaman Padi
|
Mengedarkan jadual penanaman padi untuk makluman peladang dalam tempoh 7 hari bekerja.
|
30,800
(keping jadual /musim)
|
100
|
0
|
0
|
30,800
(keping jadual /musim)
|
2 |
Pengembangan Pengairan dan Pertanian |
Mengedar input pertanian
dalam masa 3 minggu hari bekerja selepas bekalan diterima dengan syarat semua maklumat atau dokumen lengkap dan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan. |
2
(musim)
|
100
|
0
|
0
|
2
(musim)
|
3 |
Pembangunan Industri Asas Tani
|
Memberikan keputusan permohonan usahawan bimbingan MADA dalam tempoh 1 bulan dari tarikh permohonan diterima
|
2023
(usahawan)
|
100
|
0
|
0
|
2023
(usahawan)
|
4
|
Pembangunan Institusi Peladang |
Menyelesaikan pendaftaran baja dalam tempoh 1 jam dari penerimaan permohonan. |
77,332
(permohonan)
|
100
|
0
|
0
|
77,332
(permohonan)
|
*Berikut adalah laporan pencapaian piagam pelanggan yang terdapat di Portal Rasmi MADA. Laporan pencapaian berikut dipaparkan secara bulanan bermula Januari hingga Disember untuk tahun 2012.
*Maklumat sedang dikemaskini.